گشايش بيست و نهمين دوره نمايشگاه بين‌المللي WTM 2008 لندن در 20 آبان

به گزارش ميراث آريا (chtn) و به نقل از روابط عمومي ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري کشور در نمايشگاه WTM سال جاري با حضور 15 شرکت کننده در قالب دفتر مسافرتي، هتل‌ها، دفتر هواپيمايي، صنايع‌دستي و با استفاده از اقلام تبليغاتي جاذبه‌هاي گردشگري ايران را معرفي خواهد کرد.

به گفته رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها با توجه به فرآيند تخصصي بودن WTM و جايگاه تاثيرگذار اين نمايشگاه در فرآيند توسعه مسافرت‌هاي جهاني و حضور بيش از 45 هزار تن از متخصصين صنعت گردشگري از بيش از 202 کشور و منطقه در لندن، شرکت‌کنندگان خصوصي و دفاتر مسافرتي ايران بايد با ارائه بسته‌هايي مناسب و قابل رقابت با بسته‌هاي مسافرتي جهاني، حضوري پررنگ و موثر را در اين دوره از نمايشگاه لندن تجربه کنند.

برزين افزود: در بيست و نهمين دوره نمايشگاه بين‌المللي گردشگري WTM2008 که در مرکز نمايشگاهي EXCEL لندن به مدت چهار روز برگزار مي‌شود، خطوط هواپيمايي، فرودگاه‌ها، کمپاني‌هاي اجاره ماشين، برگزارکنندگان کنفرانس‌ها، خطوط کشتيراني و کروز، برگزارکنندگان سفرهاي گروهي، مهمانسراها، چشمه‌هاي معدني و مراکز بهداشتي، اقامتگاه‌ها و هتل‌ها، شرکت‌ها و دفاتربازاريابي، توراپراتور، انجمن‌ها و اژانس‌هاي جهانگردي، انجمن‌هاي تجاري، خطوط راه‌اهن، رسانه‌ها و مطبوعات، کمپاني‌هاي ارائه دهنده خدمات تکنولوژي، برگزارکنندگان نمايشگاه‌ها، برگزارکنندگان کنفرانس‌هاي خصوصي شرکت دارند.

وي گفت: غرفه جمهوري اسلامي ايران به متراز 150 متر مربع به صورت چهار طرف باز بين ورودي‌هاي شماره 5 و 6 سالن جنوبي در مرکز نمايشگاهي EXCEL لندن قرار داشته و با استفاده از نماهايي از تخت جمشيد در دکور، موقعيت مناسبي را براي جذب متخصصان گردشگري فراهم ساخته است.

رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها گفت: دسترسي به بازار تورهاي خروجي گردشگري جهان و انگلستان، حضور در فهرست شرکت آماري ABC استفاده حرفه‌اي از حضور 3 هزار شرکت اطلاع‌رساني و رسانه‌هاي ارتباط جمعي و يا مطبوعات و ... از ديگر مزيت‌هاي حضور در نمايشگاه لندن براي اصناف گردشگري به شمار مي‌آيد.

بازار تجارت جهاني WTM يکي از نمايشگاه‌هاي سالانه از نوع تجارت متقابل است که خريداران و فروشندگان را زير يک سقف گردهم ميآورد. اين نمايشگاه که به گفته برگزارکننده‌اش شرکت در آن يک فرصت به شمار مي‌رود، شرايط مناسبي را براي فعالان کسب و کار صنعت گردشگري ايجاد مي‌کند تا بتوانند براي تجارت خود ملاقات‌هايي را برگزار کنند و يا کسب و کار خود را برنامه‌ريزي کنند.

WTM جايي است که اگر شرکت‌کنندگان به طور موثر و با راندمان بالا حضور داشته باشند، مي‌توانند خيلي سريع از حضورشان نتيجه بگيرند و به کسب و کارشان رونق بخشند. از همين رو نمايشگاه بازار جهاني سفر World travel market فرصت مغتنمي است که ارائه‌دهندگان خدمات و محصولات صنعت گردشگري نظير برگزارکنندگان تورهاي مسافرتي، خطوط هوايي، گروه هتل‌ها، شرکت‌هاي مسافرتي بر خط و شرکت‌هاي ارائه دهنده خدمات و محصولات تکنولوژي گردشگري در يک محل گردهم آيند./100

انتهای پیام/

کد خبر 1387081511